Wirtualne biuro
Usługa Wirtualne Biuro to nie tylko adres rejestracyjny dla firmy, ale również miejsce, w którym przeprowadza się negocjacje handlowe, pozyskuje partnera biznesowego lub dobrego pracownika. W biznesie liczy się nie tylko dyspozycyjność i gotowość do natychmiastowego działania, ale również lokalizacja, która będzie miała kluczowy wpływ na podniesienie prestiżu prowadzonej przez Państwa działalności. Tak adres korespondencyjny, jak również miejsce spotkań z potencjalnymi kontrahentami nie pozostają bez znaczenia – stają się wizytówką firmy oraz jej reklamą. Odzwierciedlają również Państwa dbałość o każdy aspekt prowadzonej działalności, co z pewnością zostanie docenione przez Klientów. Jednak naszą propozycją jest nie tylko wirtualny adres w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu czy Krakowie. Wirtualne Biuro to możliwość wykorzystania udostępnionej przez nas przestrzeni w każdym z tych miast. Pozwoli to na przygotowanie biznesowego spotkania, zorganizowanie szkolenia czy też negocjacji w takich warunkach, które podkreślą rangę wydarzenia.
Dzięki skorzystaniu z usługi Wirtualnego Biura otrzymują Państwo:
- prestiżowy adres, pod którym możecie zarejestrować siedzibę firmy w Urzędach/KRS;
- stałą, pełną obsługę sekretariatu (odbieranie poczty, skanowanie jej i przesyłanie pod wskazany adres mailowy);
- doradztwo księgowe, prawne, marketingowe;
- reprezentacyjne miejsce do spotkań z klientami, podpisywania kontraktów, prowadzenia szkoleń i konferencji.
Wsparcie, którego udzielamy, obejmuje więc nie tylko udostępnienie wirtualnego adresu, ale również kompleksowej pomocy przy obsłudze spraw bieżących, związanych przede wszystkim z utrzymaniem płynnego kontaktu z klientami i kontrahentami. Jest to niezwykle ważne i ma znaczący wpływ na ocenę Państwa działalności. Z przyjemnością będziemy się również dzielić z Państwem naszym doświadczeniem marketingowym, jak również pomożemy w usprawnieniu sekretariatu oraz księgowości.
pakietów
- Prestiżowy adres dla firmy w centrum miasta na potrzeby rejestracji.
- Powiadomienie o korespondencji
- Adres do korespondencji
- Przechowywanie korespondencji do 3 miesięcy.
- Możliwość posługiwania się adresem do celów prowadzenia działalności i reklamy.
Opcje cenowe:
- 75,00 PLN - płatność miesięczna
- Prestiżowy adres dla firmy w centrum miasta na potrzeby rejestracji.
- Adres do korespondencji.
- Obsługa korespondencji przychodzącej.
- Powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji na wskazany adres e-mail, SMS-em
- Skanowanie poczty przychodzącej i przesyłanie na wskazany adres e-mail (do 50 stron miesięcznie w ramach abonamentu).
- Przechowywanie korespondencji.
- Wysyłka korespondencji na wskazany adres korespondencyjny 1 raz w miesiącu w ramach abonamentu
Opcje cenowe:
- płatność miesięczna -
149,0099,00 PLN miesięcznie, - płatność za 3 miesiące -
139,0089,00 PLN cena pojedynczego miesiąca, - płatność za 6 miesięcy -
129,0079,00 PLN cena pojedynczego miesiąca, - płatność za 12 miesięcy -
119,0069,00 PLN cena pojedynczego miesiąca.
- Prestiżowy adres dla firmy w centrum miasta na potrzeby rejestracji.
- Adres do korespondencji.
- Obsługa korespondencji przychodzącej.
- Powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji na wskazany adres e-mail, SMS-em lub telefonicznie.
- Skanowanie poczty przychodzącej i przesyłanie na wskazany adres e-mail (bez ograniczeń).
- Przechowywanie korespondencji.
- Wysyłka korespondencji pod wskazany adres 4 razy w miesiącu w ramach abonamentu.
- Nadanie numer faksu i przesyłanie wiadomości pod wskazany adres e-mail.
- 100 szt. wizytówek.
- Adres do korespondencji
- 2 godziny w miesiącu biura na godziny w ramach abonamentu.
Opcje cenowe
- płatność miesięczna -
179,00129,00 PLN miesięcznie, - płatność za 3 miesiące -
169,00119,00 PLN miesięcznie, - płatność za 6 miesięcy -
159,00109,00 PLN miesięcznie, - płatność za 12 miesięcy -
149,0099,00 PLN miesięcznie.